kontrast
czcionka
43-460 Wisła, ul. Władysława Reymonta 2

Hotelarze w Katowicach - relacja z wizyty studyjnej w Hotelu Best Western Mariacki

W dniu 29.11.2022 r. klasa 4HP wybrała się na wycieczkę do Katowic. Najpierw spacerowaliśmy po Nikiszowcu, podziwiając unikatową architekturę tego osiedla. Następnie udaliśmy się do hotelu Best Western Mariacki, gdzie mieliśmy okazję obejrzeć różne typy pokoi, restaurację, salę konferencyjną, a także kulisy działania Browaru Mariackiego. Przespacerowaliśmy się ulicą Mariacką w stronę Rynku, gdzie trwa Jarmark Świąteczny, na którym miło spędziliśmy czas, korzystając z różnych atrakcji. Następnie idąc w stronę Spodka i Międzynarodowego Centrum Kongresowego, oglądaliśmy przykłady rewitalizacji miasta Katowic. Ostatnim punktem naszej wycieczki było zwiedzanie Muzeum Śląskiego, gdzie oglądaliśmy galerię polskiej sztuki nowoczesnej oraz poznaliśmy historię Górnego Śląska.

Dzięki wypadowi do Katowic wiele udało nam się tam zobaczyć i nauczyć.

Kontakt

Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Władysława Reymonta w Wiśle
43-460 Wisła, ul. Władysława Reymonta 2

Platforma Usług Administracji Publicznej: Identyfikator: zsghwisla
Użytkownicy portalu ePUAP mogą przesyłać korespondencję, korzystając ze wzoru "Pismo ogólne do podmiotu publicznego".
Skrytka_ESP /zsghwisla/SkrytkaESP

Przejdź do dziennika
Przejdź do Facebooka Przejdź do Instagrama Przejdź do MS Teams Przejdź do platformy Moodle Przejdź do platformy YouTube